Zakaj podjetja prehajajo na VoIP? Ker IP telefonija močno znižuje stroške klicev in ponuja večje število novih funkcij, ki povečujejo produktivnost zaposlenih in lajšajo vsakodnevno poslovanje. VoIP lahko namreč z eno samo aplikacijo zadosti vsem IT potrebam podjetja in omogoča dosegljivost zaposlenih na interno številko kjerkoli.
Zasledimo jo lahko na večjih ameriških letališčih, v trgovinah, podjetjih... skratka IP telefonija po svetu postaja standard sodobnega poslovanja. V SoftNET-u smo za Vas konstruirali različne sistemske rešitve IP telefonije (tako za manjša kot tudi za večja podjetja -multinacionalke), ki so združjive z najbolj razširjenima standardoma H.323 in SIP.
Prednosti VoIP
1. DODATNA FUNKCIONALNOST
-
Nove storitve z dodano vrednostjo – te omogočajo povečanje produktivnosti zaposlenih, in sicer zaradi integracije z ostalim programskimi rešitvami (ERP, CRM, Outlook …), ter enostavno administracijo telefonskih klicev
-
Po internem telefonu lahko govorite tudi izven pisarne – danes ste lahko v eni državi, jutri v drugi, pa ste še vedno dosegljivi na isto interno številko in ne samo na mobilni telefon, katerega uporaba je še vedno predraga. Potrebujete le dostop do omrežja internet, da se lahko s telefonom na prenosnem računalniku povežete na svojo hišno centralo. S tem pridobite interno številko in vse funkcije centrale, kot da bi se nahajali v pisarni matičnega podjetja.
-
Telefoniranje s prenosnega računalnika ali dlančnika - Za telefoniranje sploh ne potrebujete telefona, z namestitvijo programskega odjemalca je dovolj že prenosni računalnik ali celo dlančnik.
2. STROŠKOVNA UČINKOVITOST
Združevanje podatkov omogoča, da telefonski pogovori potujejo skozi podatkovno omrežje v IP paketu. S tem se izognemo uporabi PSTN omrežja (javno telefonsko omrežje). Rezultat se izrazi v nižjih telefonskih računih, s čimer se investicija povrne.
-
Brezplačni klici znotraj omrežja SoftNET
-
Nižje cene pogovorov v primerjavi s TS
-
Prihranek pri mesečni naročnini
-
Minimalni stroški priklopa novih telefonskih priključkov in nadgradnje sistema
3. ENOSTAVNOST in FLEKSIBILNOST
-
Enostavna uporaba – način telefoniranja ostane nespremenjen
- Enostavna nadgradnja IP sistema – z minimalnimi stroški lahko kadarkoli želite oz. potrebujete, uvedete nove storitve (npr. video konferenca)
-
Enostaven prenos telefonske številke – sistem naslavljanja IP protokola, ki ga vsebuje sistem IP telefonije, omogoča vsakemu zaposlenemu, da obdrži svojo številko ob spremembi delovnega mesta.
-
Enostavno upravljanje z infrastrukturo - s pomočjo združenega sistema informacij lahko prenesete na to edinstveno arhitekturo različne baze podatkov, aplikacije, strežnike, omrežna orodja in drugo. Ta način v veliki meri poenostavlja upravljanje omrežja in njegovo uporabo.
-
Ohranitev telefonske številke – s prehodom na IP telefonijo lahko obdržite stare telefonske številke.