SoftNET ima ekipe vrhunskih telekomunikacijskih strokovnjakov pozicionirane v vseh državah z lokalno pisarno. Imamo Ciscov certifikat in smo organizirani v skladu s svetovnimi standardi. S tem vam lahko omogočamo minimalen odzivni čas ter kvaliteto našega odziva in intervencije 24/7/365.
  Pokličite nas, če imate kakršnokoli vprašanje v povezavi z našimi storitvami. Z veseljem vas bomo poslušali.
  Vse kar potrebujete je en kontakt:
  
  +386 1 8100 100
  
  Če imate vprašanja o razpoložljivosti, ceni ali ostalih podrobnostih naših storitev, so SoftNET-ovi strokovnjaki le klic ali email stran.
  Telefon: +386 1 8100 100
  E-naslov: prodaja@softnet.si
  
  Informacije, ki jih potrebujemo:
Ste uporabnik naših storitev in ste opazili, da je prišlo do težav pri njihovem delovanju? Kontaktirajte nas.
  Telefon: +386 1 8100 100
  Email: podpora@softnet.si
  Za SLA stranke je podpora 24/7/365 in se lahko obrnejo na kontaktno številko navedeno v pogodbi.
  
  Da vam lažje pomagamo, potrebujemo naslednje informacije:
  
  Kaj bo sledilo potem?
Naš tehnik bo preučil problem in vam sporočil, kdaj okvirno lahko pričakujete odpravo napake.
Ste SoftNET-ov uporabnik in imate vprašanje glede vašega računa? Prosimo, kontaktirajte nas na spodaj navedene kontakte in z veseljem vam bomo pomagali.
  
  Telefon: +386 1 8100 100 (od ponedeljka do petka, 8.00 - 16.00)
  Email: finance@softnet.si
  Fax: +386 1 8100 101
  
  Informacije, ki jih potrebujemo: