Imate kakšno vprašanje? Pokličite nas +386 1 8100 100
Zakaj VoIP?

Zakaj se podjetja odločajo za VoIP? Ker IP telefonija močno znižuje stroške  klicev in ponuja večje število novih funkcij, ki povečujejo produktivnost zaposlenih in  lajšajo vsakodnevno poslovanje.  VoIP lahko namreč z eno samo aplikacijo  zadosti vsem IT potrebam  podjetja in omogoča dosegljivost zaposlenih  na interno številko kjerkoli.

Zasledimo jo lahko na večjih ameriških letališčih, v trgovinah, podjetjih... skratka IP telefonija po svetu postaja standard sodobnega poslovanja. V SoftNET-u smo za Vas konstruirali različne sistemske rešitve IP telefonije (tako za manjša kot tudi za večja podjetja -multinacionalke), ki so združjive z najbolj razširjenima standardoma H.323 in SIP.


Prednosti IP poslovne telefonije

1. DODATNA FUNKCIONALNOST
• Nove storitve z dodano vrednostjo – te omogočajo povečanje produktivnosti zaposlenih, in sicer zaradi integracije z ostalim programskimi rešitvami (ERP, CRM, Outlook …), ter enostavno administracijo telefonskih klicev
• Po internem telefonu lahko govorite tudi izven pisarne – danes ste lahko v eni državi, jutri v drugi, pa ste še vedno dosegljivi na isto interno številko in ne samo na mobilni telefon, katerega uporaba je še vedno predraga. Potrebujete le dostop do omrežja internet, da se lahko s telefonom na prenosnem računalniku povežete na svojo hišno centralo. S tem pridobite interno številko in vse funkcije centrale, kot da bi se nahajali v pisarni matičnega podjetja.
• Telefoniranje s prenosnega računalnika ali dlančnika - Za telefoniranje sploh ne potrebujete telefona, z namestitvijo programskega odjemalca je dovolj že prenosni računalnik ali celo dlančnik.

2. STROŠKOVNA UČINKOVITOST
Združevanje podatkov omogoča, da telefonski pogovori potujejo skozi podatkovno omrežje v IP paketu. S tem se izognemo uporabi PSTN omrežja (javno telefonsko omrežje). Rezultat se izrazi v nižjih telefonskih računih, s čimer se investicija povrne.
 Brezplačni klici znotraj omrežja SoftNET
• Nižje cene pogovorov v primerjavi s TS
• Prihranek pri mesečni naročnini
• Minimalni stroški priklopa novih telefonskih priključkov in nadgradnje sistema

3. ENOSTAVNOST in FLEKSIBILNOST
• Enostavna uporaba – način telefoniranja ostane nespremenjen
• Enostavna nadgradnja IP sistema – z minimalnimi stroški lahko kadarkoli želite oz. potrebujete, uvedete nove storitve (npr. video konferenca)
 Enostaven prenos telefonske številke – sistem naslavljanja IP protokola, ki ga vsebuje sistem IP telefonije, omogoča vsakemu zaposlenemu, da obdrži svojo številko ob spremembi delovnega mesta.
• Enostavno upravljanje z infrastrukturo - s pomočjo združenega sistema informacij lahko prenesete na to edinstveno arhitekturo različne baze podatkov, aplikacije, strežnike, omrežna orodja in drugo. Ta način v veliki meri poenostavlja upravljanje omrežja in njegovo uporabo.
• Ohranitev telefonske številke – s prehodom na IP telefonijo lahko obdržite stare telefonske številke.

 

 

Več informacij

Za več informacij nas pokličite na:

+386 1 8100 100

Kontaktirajte nas
© Copyright 1996-2018, SoftNET vse pravice pridržane
Oblikovanje & izdelava Kabi d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Softnet d.o.o.